1403-06-28 14:46
156
0
91432
فرمانده سپاه گرگان:

هفته دفاع مقدس 1000 برنامه در گرگان برگزار می‌شود

فرمانده سپاه گرگان از برگزاری یک‌هزار برنامه به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس در این شهرستان خبر داد و گفت: ۱۵ ویژه‌برنامه استانی، ۱۱۵ برنامه حوزه‌محور و ۸۷۰ برنامه محله‌محور است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گلستان ما، محمود علیخانی ظهر امروز با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و هفته وحدت در نشست خبری با اهالی رسانه اظهار کرد: به مناسبت هفته دفاع مقدس تعداد یک‌هزار برنامه با شعار «در راه فتح قله‌ایم» در گرگان برگزار می‌شود که از این تعداد ۱۵ ویژه برنامه استانی، ۱۱۵ برنامه حوزه‌محور و ۸۷۰ برنامه محله‌محور در گرگان برگزار می‌شود.  

وی با بیان اینکه شهدا قهرمانان واقعی ملت ایران هستند، تصریح کرد: هفته دفاع مقدس هفته جهادتببین است که مثلث مقاومت، جهاد و شهادت در آن شکل گرفته است.  

علیخانی خطاب به خبرنگاران راه جلوگیری از فراموشی و تحریف دفاع‌مقدس را حق‌گویی و قلم‌زنی صحیح اهالی رسانه عنوان کرد و افزود: دشمن به دنبال تحریف دوران طلایی و افتخارآفرین دفاع‌مقدس است.  

فرمانده سپاه ناحیه گرگان گفت: شهرستان گرگان یک‌هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که بیشترین شهدای گرگان در یادمان شهدای شلمچه هستند.  

وی با بیان اینکه فردا ۲۹ شهریور ماه جاری مراسم افتتاحیه برنامه‌های دفاع مقدس در فرمانداری این شهرستان برگزار می‌شود، ابراز کرد: دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، برگزاری پویش همکلاسی من، رژه نیروهای مسلح، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی همایش در فتح قله‌ایم، همایش عرشیان بی‌نشان و غیره از جمله برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.  

علیخانی با اشاره به اینکه ۶۰ هزار پرس غذای گرم در ایام ماه مبارک رمضان توزیع شد، خاطرنشان کرد: یکصد گروه جهادی در گرگان فعالیت می‌کنند که از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد ۸۰ هزار بسته معیشتی به صورت متمرکز و غیرمتمرکز که بالغ بر حداقل ۴ میلیارد تومان بین نیازمندان شهرستان گرگان توزیع شد.  

فرمانده سپاه ناحیه گرگان از آزادسازی ۱۰ زندانی جرایم غیرعمد در گرگان خبر داد و گفت: تعداد ۶۰ سری کمک جهیزیه به نوعروسان اهدا و همچنین ۱۷ خانه عالم در سال جاری مرمت شد.  

علیخانی از رنگ‌آمیزی ۱۷ مدرسه در گرگان خبر داد و تصریح کرد: امسال ساخت پنج واحد مسکونی را داشتیم که دو مورد آن در هفته دفاع مقدس ساخته خواهد شد.  

وی از نواختن زنگ ایثار و شهادت در مدارس گرگان خبر داد و گفت: همایش‌های نخل‌های سربریده، یاد یاران، دفاع همچنان باقیست، شهدا محفل بشریتند و نقش دانش‌آموزان در دفاع‌مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در گرگان است.  

خبرنگار: سمیرا رجبی

انتهای خبر/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.